نوشته شده توسط : delaram

سلام خوبين ديشب يكي بهم زنگ زد كه كلي ناراحت شدم ميدونم كه حتما تا حالا همتون عاشق شدين ترو خدا كمكم كنيد فراوشش كنم

چرا هميشه دير ميرسيم چرا هيچ وقت حقيقت رو نميگيم شايد اگه من از همون اول باهاش رو راست بودم و ميگفتم از كدوم اخلاقش خوشم مياد از كدوم بدم مياد اونم همون موقع ميگفت كه دوسم داره.
 الان زنگ زده ميگه دوست دارم الان كه من با يكي ديگه شروع كردم الان كه ميخوام تازه متولد شم الان كه ديگه خيلي ديره واقعا هم ديگه ديره ازتون خواهش مكنم اگه كسي رو وست داريد بهش بگين بخدا دروغ مين كه اگه يكي رو دوست داري بهش بي محلي كن خواهش ميكنم تا از دستش ندادين بهش بگين.

من چقدخرم كه تازه ديشب فهميدم دوسش دارم.

خواهش ميكنم يه راهي بزاريد جلوي پام تا بتونم فراموشش كنم.
سارا جون ازت ممون ميشم اگه بازم كمكم كني كه فراموشش كنم.

راستي نميدنم سريالashki-memnoرو ميديدين يا نه ولي اونايي كه ميديدن متوجه ميشن كه چي ميگم واقعا قشنگ و پر معني بود ديشب قسمت آخرش بود من كه فقط گريه كردم شما رو نميدونم.

راستي كمك ود لداري يادتون نره.تو قسمت نظرات منرم.سعي كنيد خصوصي بزاريد 





:: بازدید از این مطلب : 758
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : 4 / 4 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: